wtorek, 9 maja 2017

Dlaczego lubimy naszą pracę?

Coś niespotykanego w dzisiejszych czasach! Ktoś w naszym kraju chwali się tym że lubi swoją pracę! Przecież polską tradycją jest narzekanie, również na pracę, szefa, niskie zarobki itp....

A my bardzo lubimy to co robimy zawodowo i chcemy Wam przekazać dlaczego tak jest.

A co takiego robimy zawodowo robimy? Prowadzimy nasze jednoosobowe firmy informatyczne w ramach marki SysMedic.pl, pomagamy klientom firmowym i indywidualnym rozwiązywać problemy informatyczne, zajmujemy się outsourcingiem IT.

Najciekawsze jest to dlaczego lubimy naszą pracę:
  • jesteśmy dobrze zmotywowani do pracy - pracujemy dla siebie, przyjeżdżamy do klientów czy pomagamy zdalnie bo chcemy im pomóc a nie dlatego że jakiś hipotetyczny szef kazał nam gdzieś pojechać albo coś innego zrobić - bo inaczej stracimy pracę czy premii nie będzie...
  • sami decydujemy o tempie realizacji zleceń oraz to my koordynujemy terminy tych prac z klientami więc najczęściej mamy tyle czasu ile trzeba aby skutecznie rozwiązać dany problem i pracujemy spokojnie choć sprawnie. Nikt odgórnie nie planuje nam karkołomnego harmonogramu dnia, gdzie na sprawę, która normalnie zajmuje np. 1,5 godziny, przeznacza się 30 minut. W wyniku takiego podejścia w niektórych firmach IT, informatycy wysyłani do problemów muszą je załatwiać byle jak albo prowizorycznie (aby działało) bo nie daje się odpowiedniej ilości czasu na dobrą diagnozę i skuteczne rozwiązanie problemu,
  • radzimy sobie z problemami, które napotykamy dlatego że rozumiemy jak je rozwiązać, rozumiemy te całe "informatyczne czary-mary" więc rozwiązując problem najczęściej zmierzamy prostu do celu a nie błąkamy się robiąc dobrą minę do złej gry, w tle próbując podpytać znajomego jak dany problem rozwiązać,
  • codziennie spotykamy się z wdzięcznością naszych klientów, którym pomogliśmy rozwiązać problem informatyczny, często w sytuacji gdy wcześniejsza ekipa informatyczna nie mogła sobie z nim poradzić albo nie zrobiła tego wystarczająco solidnie. Dzięki temu jesteśmy jeszcze bardziej jesteśmy zmotywowani do tego co robimy,
  • nie działamy handlowo - nikt nie każe nam wciskać klientom "jedynego słusznego podejścia" jeśli chodzi o wybór sprzętu czy oprogramowania. Nie musimy nikogo bajerować, wiedząc że mówimy komuś nieprawdę i chodzi tylko o deal/target i w ogóle sprzedaż. Polecamy klientom produkty, które faktycznie pomogą w ich sytuacji. Czasami są to np. programy darmowe, na których sprzedaży nikt nie zarabia ale odpowiednio zastosowane, potrafią być analogicznie skuteczne jak oprogramowanie płatne. Z drugiej strony - jeśli komuś polecamy oprogramowanie płatne, wówczas nie trzymamy się jednego producenta, ale na podstawie naszej wiedzy i doświadczenia, wybieramy to rozwiązanie, które w danym miejscu będzie miało najlepszą relację ceny do odniesionych przez klienta korzyści z jego zakupu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz